FAQ | VEELGESTELDE VRAGEN

• Is het nodig om steeds dezelfde producten te bestellen?
Je kan flexibel bestellen, wij begrijpen dat je niet elke dag dezelfde producten en hoeveelheden nodig hebt. Via ons InOne bestelsysteem kunnen we voor jou een eigen favorietenlijst aanmaken. Kijk voor meer informatie op onze pagina bestellen, hier vind je ook een video en pdf met handleiding. Of vraag onze folder met uitleg en tips over bestellen via InOne.

• Kunnen jullie ook bulk leveren?
Al onze producten zijn in variabele hoeveelheden te bestellen. Zo kan je per kist of los per stuk tegen de gewenste hoeveelheid bestellen.

• Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij hebben eigen logistiek. Door gekoeld vervoer bereiken onze producten optimaal jouw koeling. Wij proberen met vaste chauffeurs te werken. Afhankelijk van de te rijden routes lukt dit niet altijd, dus af en toe zal je een ander gezicht zien.

• Worden er bezorgkosten gerekend?
Wij komen de bestelling gratis bij je bezorgen. Zelfs tot in de koelcel.

• Ik merk ineens dat ik onvoldoende voorraad heb. Hoe snel kunnen jullie leveren?
Service gaat bij ons heel ver. Kom je iets tekort? Een telefoontje is voldoende om een nabestelling te plaatsen. Je kan 24 uur per dag online of per e-mail een bestelling plaatsen.

• Bezorgt Boekel AGF alleen in een bepaalde regio?
Wij bezorgen in overleg in heel Nederland.

• Hoe vaak wordt jullie voorraad aangevuld?
Elke dag komen verse producten bij ons binnen, 6 tot zelfs 7 dagen per week.

• Wij willen onze menukaart aanpassen. Kan Boekel AGF ons adviseren?
Dat kan. Wij hebben onze eigen chefkok die graag met je meedenkt.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.